dinsdag 20 september 2011

15 dingen

1. Ik hou ontzettend van mooie omgevingen en uitzichten.
2. Ik ga nooit meteen naar de wc wanneer ik moet. Meestal pas op het laatste moment.
3. Ik heb faalangst, maar ben 100% zeker dat ik dit kan overwinnen. (Maar stiekem ook niet)

4. Ik hou ervan om lekker creatief bezig te zijn.
5. Ik heb een soort van obsessie met romantische verhalen (boek en film).
6. Daarnaast kan ik ook helemaal wild worden van een goed fantasy verhaal (boek!).

7. Ik raak snel verslaafd aan tv series, maar kan er ook zo weer op uitgekeken zijn.
8. Wat aangeeft dat ik snel verveeld raak met dingen die zich herhalen.
9. Ik volg momenteel geen opleiding maar ik werk als alphahulp (hulp i/d huishouding).

10. Ik ben belachelijk kritisch als het op mannen aankomt, daarom ben ik nog steeds single.
11. Stiekem heb ik wel een beetje een crush op... ja echt... Robbert Pattinson. Oei!
12. Zingen is een van mijn grote passies, maar ook een van mijn grootste onzekerheden.

13. Ik ben fan van tattoos! Zelf heb ik er nog maar 1, maar ik vind het gewoon mooi.
14. Mijn grootste wens is om beroemd actrice of zangeres te worden.
15. Ik wil zooooo ontzettend graag weg uit Nederland!

Ik kon natuurlijk wel een standaard lijstje afwerken, zoals je op school altijd moest doen, maar dat is nu eenmaal niet mijn ding. Ik ben niet ontzettend avontuurlijk, maar zoals ik al vermeld in dit rijtje hou ik niet van dingen die zich herhalen. Dus ook echt niet van dingen die errug standaard zijn.

Wat ik op deze blog ga laten zien zijn dingen van mij. Dingen die ik leuk vind, mooi vind, stom vind, ronduit k*t vind, waar ik hysterisch om kan lachen en ongecontroleert om kan zitten huilen. Kortom bijna alles wat ik meemaak in my hometown (en omstreken!).

Veel liefs,

Nena.