donderdag 29 september 2011

September Snapshots

Ik vond dit op mijn andere blog ook erg leuk om te doen, dus doe ik het hier lekker weer (:

Fotootjes gemaakt met mijn (aftakelende) telefoon die een klein inzicht geven in mijn leven en wat ik zoal doe.



De Elle van deze maand. Hier haal ik veel inspiratie uit voor kleding en make-up (: Heerlijk!


Prachtige make-up van een advertentie. I like it dark and sexy!
Ze heeft alleen wel rare oortjes, of ligt dat aan mij?




Altijd leuk om in andermans kledingkast te kijken. Ik moet ook nodig zo'n kleding rek, veel makkelijker!



Bovenste foto is mijn oude bureaublad achtergrond. Mijn fluffeyh furball genaamd Philo (:
Tweede foto is mijn huidige achtergrond. Fototje gemaakt @Sziget festival.



Kerstprul @Action... Het was officieel nog niet eens herfst. Shit gaat veelstefurr! 


Gezellig bij m'n mams op bezoek ^^ Ik mis haar best vaak, maar gelukkig kan ik vaak langs gaan!


De hele coole spiegel die bij mama op de wc hangt. Het rood paste prima bij mijn nagellak.


Uitgebreide swatch-sessie voor mijn andere blog. 


Een lekkere dikke spin op de schuur deur. Natuurlijk greep ik de eerste keer meteen per ongeluk in het web.. Gadver! Inmiddels heb ik al 4 van zulke in de tuin gezien, inclusief massive spiderweb!


Mooi donkerrood is niet lelijk. Beetje gothic, but I like!


Tattoo ideetje. Niet zeker wat ik wil, maar mijn volgende word er eentje van Harry Potter. Er zijn alleen teveel gave dingen dus ben er nog lang niet uit :P


Een van de weinig mooie plekjes van Tilburg: De Piushaven met zonsondergang.


Lekker shoppen in Breda met mijn beste vriendinnetje (:


Creatief met toiletrollen... Fijne manier om bijvoorbeeld je make-up te sorteren


Soms als ik muziek luister schrijf ik mooie teksten op. Ik heb nu eenmaal iets met mooie uitspraken (:

En dat was het weer! Ik vergeet nog best vaak om foto's te maken, maar ik doe het al steeds meer.

Liefs,
Nena