maandag 26 september 2011

Grrrrrr.....

Ja, ik geef het toe. Ik ben echt een van die mensen. Ja zo een ja! Zo irritant af en toe..
Zo een die zich regelmatig ergert aan de kleine en grote dingen uit het dagelijkse leven.
VOORAL de kleine dingen, waar de meeste personen zich niet echt aan kunnen storen. Omdat ze er simpelweg gewoon niet eens op letten. Maar ook dingen waar geen mens omheen kan natuurlijk, want dat zou raar zijn. Wel ergeren aan de kleine dingen, maar niet aan dingen die behoorlijk voor de hand liggend zijn.

Ben jij er nu ook zo een, of vind je het gewoon leuk om de mijne te zien? Lees snel verder om mee te lezen met mijn frustraties en ergernissen.


Ik erger mij aan:

- Mensen die zich bemoeien met dingen waar ze geen verstand van hebben.
- Mensen die voor je voeten ineens gaan stil staan.
- Mensen die geen punten. komma's, of andere leestekens : " - ?! in hun teksten gebruiken.
- Mensen die in je nek en/of gezicht gaan staan/zitten/liggen hoesten! BAH!
- Kerels die in het openbaar lekker aan hun zak gaan lopen krabben. Doe maar niet!
- Meiden die OVERDUIDELIJK niet op een positieve manier over mij aan het praten zijn.
- Mensen die zichzelf te mooi vinden.
- Klerenwinkels die wel een maatje 32 verkopen, maar niet verder gaan als een maatje 42.
   (Overgewicht en ondergewicht zijn beide grote problemen, maar gelukkig kunnen skeletten zich wel mooier aankleden!)

- Winkels die hun prijzen omhoog gooien maar hun kwaliteit duidelijk laten verslechteren.
- Mensen met een verschrikkelijk slechte Engelse uitspraak!! Krijg ik de kriebels van!
- Mensen die klagen en klagen en klagen maar nooit iets willen veranderen.
- Hetzelfde als bovenstaande maar dan dat ze nooit advies aannemen van anderen.
- Personen (voor de verandering) die vinden dat ze het moeilijk hebben, terwijl ze zichzelf steeds in de problemen werken... Je doet het zelf!
- Wanneer ik over iets struikel en niet val en weet dat iemand het zag en dat ik dan heel stom achter me ga kijken. Even duidelijk maken dat het aan die steen lag, niet aan mij... Waarom doe ik dat?!

- Kerels die maar op 1 ding uit zijn en het dan toch nog raar vinden dat je niet met ze mee naar huis wil.
- Bananen. Ik hou ervan, maar ik krijg er bultjes van op mijn tong ): Ouchies..
- Dat moment dat ik mijn kledingkast overhoop heb gegooid en toch echt niks vind om aan te trekken.
- Mensen die ontzettend langzaam lopen/fietsen/rijden en ook niet aan de kant gaan.
- Mensen die woorden gebruiken die ze niet kennen. Jij n00b!
- Dames in een parfumerie die geen verstand hebben van de producten die ze je willen verkopen.
- Dat ik het toch altijd voor elkaar krijg om naar de wc te moeten als ik net mijn nagels gelakt heb.
- Het feit dat ik me toch behoorlijk snel erger.

Ergernissen en frustraties op een hoopje. Zo zijn het er eigenlijk toch best veel. Misschien had ik beter neer kunnen zetten: Ik erger mij over het algemeen aan mensen, mezelf en bananen.


Toch vraag ik mij af.. Ben ik nu de enige die zich zo veel en snel ergert?

Liefs,
Nena