vrijdag 7 oktober 2011

15 nieuwe dingen


Weer 15x randomness over yours truly!
Stiekem vind ik het best leuk om wat beter over mijzelf na te denken op een andere manier.
Zo komen er toch wat minder standaard dingen uit (:





1. Ik heb moeite om favoriete dingen te benoemen. (films, kleur, liedje, eten..)
2. Mijn kledingkast bestaat vooral uit zwarte items, maar ook andere donkere kleuren. Lichte kleuren staan mij niet.
3. Het bewerken van foto's vind ik heerlijk om te doen, mits het niet perse hoeft.

4. Ik wil dol graag in een musical spelen, maar kan echt niet naar die dingen kijken!
5. Als ik mijn stem niet opwarm voor het zingen dan klink ik raar.
6. Ik slaap nog steeds met knuffels. Dan voel ik me toch niet zo eenzaam in bed (:

Naamloos&Naamloos

7. Er staan talloze mislukte zangfilmpjes op mijn laptop. De microfoon kan mijn hoge stem helaas niet aan.. Cheapo!
8. Nieuwe, onbekende dingen maken me angstig en zenuwachtig.
9. Ik heb een geweldig paar High Heels staan die onmogelijk zijn om te dragen. Toch doe ik ze niet weg!

Sneeuwwitje schoenen! 

10. Ik zou het liefst donkere lipstick dragen, maar wil niet weer dat mensen me "vieze kut gothic" noemen.
11. Klaprozen zijn mijn favoriete bloemen. Dit is ook het enige waarvan ik meteen weet wat favoriet is.
12. Als ik zo een banaan eet krijg ik bultjes op mijn tong. Gemengd door bijv. yoghurt heb ik nergens last van.

13. Ik ben nu al aan het nadenken wat ik word met Carnaval. Tegen de tijd dat het zover is weet ik het nog steeds niet.
14. Van huisspinnen ben ik doodsbang, maar ik laat gerust een vogelspin over mijn hand lopen. Weirdo!
15. Ik hou van slapen! Zo breng ik het liefst de winter door 

Le me, sleeping (:

Nou dat ging nog best vlot! Dit keer heb ik er zelfs eigen foto's bij gedaan ^^
De volgende keer deel ik mijn favoriete Disney liedjes!

Liefs,
Nena