maandag 10 oktober 2011

Halloween inspiration ^^

Al zolang ik me kan herinneren ben ik groot fan van monsters, bloed en andere creepy stuff.
Als klein gothic meisje heb ik elke horrorfilm gekeken die ik te pakken kon krijgen. I loved it!

Tegenwoordig kijk ik bijna geen horrorfilms meer, ze zijn behoorlijk overrated en alles is al een keer gedaan en gezien.
Daarnaast heb ik de stomme gewoonte om na het kijken ervan mezelf bang te maken. Annoying!

Dit neemt nog steeds niet weg dat ik wel hou van enge dingen met (NEP)bloed en creepy make-up.
Dus rond deze tijd geniet ik dubbel van alle Halloween tutorials die er op YouTube voorbij komen. 
Kijk met me mee naar de mooiste, engste en coolste looks.

Oh en.. omdat er hier niet echt Halloween gevierd word, zijn dit mijn Carnaval inspiraties ^^


Creepy huh? Ik ben gelukkig niet bang voor clowns dus ik vind dit een erg gave look.
1 plus is dat ik niet hoef te doen alsof mijn tanden pointy zijn, dat zijn ze namelijk al.
Dit meisje heeft trouwens echt onwijs talent
Channel: KlairedelysArt


Deze vind ik echt prachtig. Slightly creepy, maar toch niet te.
Volgens mij ook best makkelijk om te doen en je kan er veel kanten mee uit. 
Op haar channel staan nog veel meer Halloween looks!
goldiestarling


Zombies vind ik nu echt leuk om na te maken.
Dit jaar had ik al een poging gewaagd er tijdens Carnaval dood uit te zien, maar volgend jaar ga ik nog meer m'n best doen om er ziek en zombie-like uit te zien.
Deze tutorial is een deel van 2, van infected naar echt rottende zombie. Yay!
Als je zombie fan bent is dit een erg leuke tutorial.
En Petrilude is ook erg goed! Deze dude is zoveel beter met make-up dan ik, I'm jelly.
Hij heeft ook al een hele hoop andere Halloween looks online staan.


Ahhh.. Vampires (:
Ook een erg groot fan van vampieren, alleen vind ik dat een make-up tutorial niet echt nodig is.
'Cause to be honest zien vampieren er hetzelfde uit als normale mensen, alleen bleker.
Maar natuurlijk is het leuk om dit te doen ^^
Vooral met een beetje nepbloed erbij voor het dramatische effect.
MissJessicaHarlow is redelijk bekend in YouTube-land maar ik ken alleen deze tutorial.



Deze look vind ik echt heel erg gaaf!
Nice and bloody, maar toch erg mooi en vrouwelijk. Pretty!
Haar channel is: LetzMakeup


En als laatste een gave Grudge tutorial.
Ik zweer het.. De Grudge is echt een van de engste films EVAR!
Tenminste, de originele Japanse versie dan. Serial, ik ws zo dom om deze voor het eerst alleen te kijken.
's Avonds ja, helemaal in mijn eentje... Heel dom!
Ik durfde niks meer te doen, niet naar de wc of de trap op. Ik durfde niet eens van de bank af.
Nu heb ik er iets minder moeite mee, maar toch slaap ik slecht als ik deze films kijk.
Natuurlijk geen reden om deze tutorial niet na te doen! Want ik weet dat veel mensen die chick best creepy vinden (: Time to creep! Ik zou nog een bloody teardrop toevoegen om het compleet te maken.
Channel: bebexo

Mijn meest favoriete looks zijn de Zombie, Mary Antoinette en the Grudge. Dat zijn al 3 van de 5 Carnaval dagen! Tussendoor zal ik ook iets leuks, liefs en/of schattigs doen (:
Nee ik heb echt nog geen idee, ik weet alleen dat ik dit jaar als dode chick erg veel op de foto ging met random people. Ik zal eens laten zien hoe ik er uit zag.

Dit was mijn eerste poging. Ik vind vooral de bruising er mooi gelukt op mijn keel. I was strangled. Hier had ik alleen nog geen nep bloed, dus dat ziet er nogal cheap uit. 

Dit is de uiteindelijk look. De bruise is niet erg zichtbaar meer, het lukte me gewoon niet. Het blauwe oog zit ook aan de andere kant. Ik heb er nog nooit zo lelijk uit gezien als toen, maar schijnbaar worden "dode" meisjes wel erg leuk gevonden... Hopelijk zie ik er volgend jaar nog beter (slechter?) uit ^^

Update: Ik kwam er vandaag achter dat er 29 oktober een Halloween feest is in Tilburg! Daar ga ik natuurlijk heen (:

Ga jij iets doen met Halloween? En wat is je favoriete look van bovenstaande?

Liefs,
Nena