maandag 17 oktober 2011

Out and About.



Een hele goede (late) maandag.

Hoewel ik mij vanochtend voelde alsof ik afgelopen weekend een geweldige.. beurt(?) heb gehad werd ik toch ietwat teleurgesteld. De spierpijn in mijn billen en bovenbenen is veroorzaakt door een lange fietstocht en boswandeling. Een echte boswandeling dan hè, niet dat pastel groene drankje.

Waarom ik in godsnaam besloot om dan toch maar naar Oisterwijk te fietsen is mij nog steeds een raadsel, maar stiekem ben ik mezelf erg dankbaar. Niet alleen heb ik straks net iets mooiere billen, ik heb ook weer eens wat foto's gemaakt (:
Ook al heb ik geen spiegelreflex en snap ik weinig van mijn camera vind ik het wel leuk om foto's te maken.
Niet dat ik er heel tevreden mee ben, maar ik wil deze toch graag delen. Beware for overload!



















Zo dat waren ze (:
Alle foto's zijn onbewerkt, ik had gewoon geluk met het heldere zonnetje.
Over het algemeen zijn het best aardige foto's, als je bedenkt dat ze met een compact camera zijn gemaakt.
Ik denk dat ik het stiekem best wel leuk vind om foto's te maken.

De een na laatste foto is trouwens gemaakt op dezelfde plek als de laatste foto. Toch zit er echt heel veel verschil tussen qua licht en kleur. Ik heb ook wel echt een belachelijke zoom op m'n camera zitten, iets waar ik tijdens mijn vakantie ERG van heb kunnen genieten!

Is het iets, of vallen ze tegen? I dunno...

Liefs,
Nena