zaterdag 24 september 2011

Goeie actie!

Zoals misschien al erg bekend is heeft Zalando momenteel een hele leuke actie lopen. Je kunt namelijk een jaar lang gratis shoppen winnen! Wat is er nu heerlijker dan elke maand €300,- shop tegoed te hebben bij een webwinkel met ongelofelijk veel keus?! Ik persoonlijk heb best een dure smaak als het om kleding gaat maar daar is mijn portemonnee het niet altijd mee eens. Dus besloot ik om eens een poging te wagen. Het enige wat je hoeft te doen is op Zalando.nl jou ultieme outfit samen te stellen en deze op je site te laten zien.




Ik heb mijn best gedaan om een leuke outfit bij elkaar te sprokkelen. Dingen waar ik mezelf wel graag in rond zou zien huppelen! Ik ben dan ook erg blij met het uiteindelijke resultaat.


1. trui VILA €44,95 (kan deze niet meer terug vinden op de site)
2. boots JEFFREY CAMPBELL €369,95
3. shorts BEL AIR €199,95
4. sjaaltje MINT&BERRY €19,95
5. kneesocks DIESEL €24,95
6. tas MIMIC COPENHAGEN €109,95
7. riem JUST CAVALLI €119,95

totaal: €889,69

Ik zou de riem gewoon over de shorts dragen en de trui aan de voorkant erin stoppen. De riem heeft namelijk een leuk detail en de gouden kleur staat er volgens mij erg mooi bij. Het sjaaltje zou ik of om mijn nek dragen, of in mijn haar, of om mijn pols. De knee socks en de boots spreken voor zich denk ik. De tas natuurlijk ook ^^ Al met al zou dit echt een hele gave outfit zijn.
Nu weet ik als geen ander dat ik nu niet echt bepaald het geluk aan mijn kant heb staan, dus ga ik er ook niet vanuit dat ik iets ga winnen. Maar toch vond ik het al super tof om een leuke outfit te kunnen samenstellen (:

De hoofdprijs van deze actie is dus een jaar gratis shoppen. Dit heeft een limiet van €300 per maand, wat dus oploopt tot een totaal van €3600!!! Dan ben ik misschien erg materialistisch, maar daar word ik dus erg vrolijk van.
Dan heb je ook nog een 2e,3e en 4e prijs, namelijk een voucher van €100,- om te besteden op Zalando.nl

Mocht je nu geen website hebben, kun je via Facebook ook gewoon meedoen! YAY!
Daarvan is de prijs een voucher van €300,- Dat is dus ook een gave prijs!

Check vooral even HIER om nog eens na te lezen hoe het allemaal werkt.

zalando all you can shop

Ga jij meedoen?

Liefs,
Nena