woensdag 21 september 2011

Ik en series

Zoals ik in mijn eerste post al had neergezet raak ik snel verslaafd aan tv series. Maar ik raak er ook behoorlijk snel op uitgekeken. In het begin vind ik een serie erg leuk, omdat het toch weer nieuw is.
Waarom raak ik er zo snel op uitgekeken? Omdat zoveel series niet lang weten te boeien en zich gaan herhalen. Daarom kan ik bijvoorbeeld geen soap series kijken. GTST bijvoorbeeld.. Ugh!
Iedereen heeft het onderhand al met elkaar gedaan, iedereen heeft ruzie met elkaar gehad, iedereen heeft wel een geheim wat uitkomt, iedereen heeft kinderen van elkaar... En als ze iedereen gehad hebben dan flikkeren ze er een paar nieuwe personages in (een homo zelfs! Shocking!), waarmee het weer van voor af aan begint.

Lang leven het zelfde drama over and over and over again. Ik wacht nog steeds op het bericht dat Arnie stiekem toch nooit dood was..Ik zie onze Reinout alweer voorbij paraderen, in enkelbroekje en met zonder sokken.
Hoezee!

"Maar Nena, als je zo snel uitgekeken raakt, zijn er dan überhaupt wel series die je echt leuk vind?"
Natuurlijk! Wel meer als 2 zelfs (: Of eigenlijk moet ik het TV shows noemen, zo heet dat geloof ik op z'n Amerikaans.

Ik zie alweer dat ik al te veel hier heb getypt, maar mocht je alsnog interesse hebben in mijn favo TV Shows, lees dan vooral lekker verder ;)




Eindelijk zijn we dan toch aanbeland bij de series die mij blijven boeien. Misschien ook niet altijd, maar de personages en de spannendheid (dat is geen woord) houden mij toch wel in hun greep.

Allereerst het ontzettend bekende Greys Anatomy. Dit volg ik vanaf seizoen 1 al en het blijft gewoon leuk. Ik hou ook wel van ziekenhuis series, zolang ik maar niet te veel bloed zie. Spoiler Alert!
Als je het niet helemaal gevolgd hebt raad ik je af om de volgende trailer te bekijken!!!



Pretty Little Liars is ook echt een geweldige show! Die blijft spannend van begin tot eind, elke aflevering. Seizoen 2 is inmiddels al een paar weken uit en nog steeds vind ik het helemaal te gek. Echt een dikke aanrader, mocht je deze nog niet kennen.



Nummertje 3 is The Walking Dead.
Een serie over de zombie apocalypse. En over mensen die vechten om te overleven. AWESOME!
Tenminste.. voor de zombie freaks is het heaven. Maar ook als je geen zombie fan bent denk ik dat dit toch een behoorlijk spannende serie is.


En nummertje 4 is Gilmore Girls. Hoewel ik deze nooit tot het eind heb kunnen volgen, omdat het hier niet meer op tv kwam ): Maar dit is gewoon echt een fijne serie om te kijken als je zin hebt om even naar andermans drama te kijken. Daarnaast hebben Rory en Lorelai hele leuke humor, je zou bijna wensen dat ze familie van je waren. Ik kon geen fatsoenlijke trailer vinden, dus hier zijn een paar leuke momentjes uit de serie. Je moet er van houden en dat doe ik zeker (:



En dat waren eigenlijk wel mijn all time favourites. Als jij nog een aanrader hebt laat het me vooral weten! Maar ook echt slechte series hoor ik graag, gewoon omdat het kan ^^

Liefs,
Nena